Benim gibi olan var mı diye merak ediyorum kızlar😊 herkes hareketleri hissetmek için dinlenme pozisyonu alınır çikolata yenir vs diyor siz hareket ederken bebeğiniz uyur diyorlar ama benim kızım en çok ben gezerken ve spor yaparken hareketleniyor😅 sizlerde nasıl durumlar 😊