Mery103 Aselinannesi74 ilk doğumum da doktorum ayrıldığı için kendisine gitmiştim son haftalarım da ilgili iyi bir doktordu ama acil sezeryan için aradığımız da kendisine ulaşamamıştık ne kadar ilgili olursa olsun bitti gözümde