Günlük 1 fincan kahve içiyorum, süt içiyorum mide yanmalarıma da iyi geliyor. Evde kendim limonata falan yaptım, dut özü getirmişti eşim biraz suyla açarak onu tüketiyorum, ayran çok tükettim hamileliğim boyunca, kola falan içtiğim de oldu ama çok abartmadan 😊