Esrarengizesra bende şimdi böyle bi post acıcaktım arkadasım 31 haftalığım bende inanılmaz terliyorum gece kaç üzerimi degiştiriyorum yatak odamda iki petek var ikisinide kapattım yetmedi gece kombiyi kapattım yok yine yastık pijama su gibi iki yastıkla yatıyorum ıslandıkça degiştiriyorum hergün kılıf degiştiriyom eşim polar pijamayala yatıyo onda hiç bişey yok iyi ki yaza gelmemiş diyorum hamileliğim yoksa eve sanayi tipi klima kurdurturdum 🥵🥵🥵