H_38 Kızlar sata göre 7 . Haftadayım ama betam düşük geç döllenme olabilir belim ve midem ağrıyor neden olabilir
HazelSeren H_38 canım o haftalarda bendede vardı o uzun sürmüyor suan 11 haftadayım mide bulantılarım var artık
M-Urass_Mom H_38 Düşük tehliken yoksa yerleşme ve büyüme ağrıları olarak bunları ilk trimesterda çok yaşayacaksın. Yine de bir sorun olup olmadığıyla ilgili doktora gitmeni tavsiye ederim
dygsss H_38 benimde betam düşüktü yükselmedi bel ağrısı ve kasık ağrısı vardı şiddetli kanama Sonrasında düşük oldu ama kanaman yoksa endişelenme çok ama yinede bi doktoruna sor normaldir 🫶🏻
Defne__rz H_38 ilk haftalar normal diye biliyorum ama yinede göz ardı etme sürekli kontrollerine git ❤️
H_38 Defne__rz bugün ilk kez keseyi ve bebeği görmeye gideceğim daha doğrusu ilk kez kontrole gideceğim inşallah oluşmuştur boş yada dış gebelik falan değildir
Moz H_38 kese görünmez ama 7 haftalığa göre düşük mü yoksa geç döllenme mi bilmiyorum hekim açıklar zaten bizi de haberdar et
Aslaninannesi_ Ben o haftalarda bel ağrısı değil de kaşık ağrısı yaşamıştım sen doktorunla görüşmeyi ihmal etme ağır kaldırma zaten keseyi görürsün canım 7.haftada ben hem bebişi hem kalbini bile dinlemiştim ♥️🌺
ikibaloglanannesi Bel ağrısı normal. Beliniz agridikca dinlenmeye bakın. Hatta bel ağrısı ilerleyen haftalarda da artacak oglumda da yasamistim
ikibaloglanannesi H_38 çok normal benim oglumda da oldu şu an ki hamileliğimde de var. Bol bol dinlenin🌸