Kardelen120o Hanimlar çam sakurada doğum yapan var mi 38+4 haftaligiz ozel takipliyim ama orda dogum yapmak istiyorum da randevu yok acilden gitsem bakarlar mi?
3_oglan_annesi Kardelen120o Çarşamba Perşembe günlerine var randewu az önce baktım ama bakarlar bnce haftaniz gelmiş hani
Filizcimm56 Kardelen120o canım bende prada doğum yapmak istiyorum ama doktorlar iyi davranmıyor diyen oldu sen bize geri dönüş yaparmısın doğumdan sonra sağ salim sağlıkla alırsın inşallah kucağına❤️❤️
3_oglan_annesi Kardelen120o bazı doktorların üstüne tıklayın önceki günlerin randewusu cikyor ama siz acilden gidin kayıt actirin randewu dusuremyrm diyin illaki bakan olur
3_oglan_annesi Kardelen120o veya sabh çok erken saatlerde gebe polikliniğine gidin randewusz muane aciyolar doktrlar