VildanHan ben her gün doktordayım neredeyse 😄 ben serklaj oldum suyum da gelmeye başladı az az. 3 haftadır azar azar gelen suyum bugün gittiğimde doktorum durmuş dedi ki keza ben de fark ediyordum. Suyumda da hiç azalma olmadı çok şükür. Şimdi de yatıyorum bol bol ilaç ve sıvı tüketiyorum. Bugün de kontrolüm vardı, doktor rahim ağzı 30 mm olmuş dedi. Açılma da yok bebeğin suyu da iyi dedi. Bazen bu ağrılar bedenin hafızasından kaynaklı regl dönemlerine denk gelebilirmiş bugün ağrım yok. Sadece belimde ara ara batma hissediyorum o kadar.