Doğum zamanı gelmek üzere 37+6 da benimde doğumum gerçekleşti, regl ağrısı gibi belime ağrı girmişti. Öyle su boşalmadı aşşagıya hafif pembemsi bir akıntı geldi açılmanın ilk evreleriymiş sabah 8 buçukta gördüm bekledim eşimi işe gönderdim yattım uyudum 11 gibi kalktım kahvaltımı yaptım hala böyle ağrım regl olmuş gibiydi ama şiddetli ağrı yoktu hastaneye gideyim her ihtimale karşı dedim önce nts bağlandım sonra doktorumun yanına geçtim sancım çıkmıştı ve alttan muayene etti ilk defa aa sen doğuruyorsun dedi 5 6 cm açıklık biz şok tabi :D bir 45 dakikada öyle oyalandık evrak işlemler falan. 16.49 da bebeğim doğdu normal doğumdu ama dikişli oldu olsun, toparlandım şimdi 6 buçuk aylık bende iyiyim. Şükür rabbim kolay doğumlar nasip etsin sizede