Sedef61sedef babyiscoming_ bilmiyorum ama pazartesi gidicem ☺️ 14+4 olacak o zaman sorucam. Bide sizinde su gibi akıntınız oluyor mu? Gerçi ben progestan fitil kullanıyorum acaba ondan mı onu da bilemedim.
babyiscoming_ emineee118371837 benim 13+3 adete göre bebek 13+6 gözüküyor 80 gram gayet iyi dedi ama normal mi bilemedim tabi 😇
emineee118371837 babyiscoming_ bence de çok iyi gibi maşallah diyim acaba bu haftalarda böyle mi diğer aynı haftada olduklarımiz da yazsa da öğrensek ☺️
fairytale_ babyiscoming_ benimde o haftada 80 gramdi gelisimi iyi demisti doktorumuz🥰21. Haftamdada 384 gramdii 😃😍🥰
babyiscoming_ Sedef61sedef bazen oluyor ama çok değil son iki haftada başladı özellikle dışarıdayken rahatsız olup wc gitme ihtiyacı duyuyorum bakıyorum azcık gelmiş gibi 🤣
Sedef61sedef babyiscoming_ benim o zaman fitilden kaynaklı oluyor 🙈 çok ıslaklık oluyor çünkü 🙃 doktorada sorucam gidince ayda bir muayene çok uzun süre herşeyi merak ediyorum gidince unutuyorum birden 😂
fairytale_ babyiscoming_ Rabbim hayirli sekilde gostermeyi nasip etsin canimm🥰ilerleyen haftalarda daha guzel ilerliyor hamilelik gercekten bi can tasidigini hissediyorsun tekmeleriylee🥹🥹🥹
babyiscoming_ fairytale_ en heyecanlandığım kısım o zaten bir an önce hissetmek istiyorum ya çok değişik bir duygudur eminim 🥰🥰