Merhaba herkese, 10. Haftamda çok yoğun bir kanamam oldu ve bugünde yine çok olmasa da kanamam oldu. Progestan iğnesi başladık bebek iyi çok şükür. Bu kanamalar plasentanın aşağıda olmasından kaynaklı olduğu düşünülüyor. Bugün muayenede de öyle söyledi doktor plasenta rahimi kapatmış durumda. Bu durumları yaşayanınız varsa verebileceğiniz tavsiye nelerdir? Dinlenmeyi düşünüyorum 1 hafta aralıksız, yatarım sürekli ama başka birşeyler neler yapılabilir? Tiroid hastasıyım ondan olabilir birde forumda gördüm kanda enfeksiyon var mı diye baktırmış birileri onlara baktırayım diyorum. Siz ne önerirsiniz çok teşekkür ederim.