Sadeceblog Kızlar bursada özel kliniğe gidiyorum fakat doktorum rahim filmi (HGS) istedi devlet hastanesinde yaptıran var mı ?
Cicek_ Geçen hafta tomokay da çekindim anestezisiz 5000 TL. Ağrı, acı oldu ama tüplerim kapalı olduğu için sanırım 3 kere sıvı verildi. Sonuç olarak tüplerim açıldı çok şükür
1Anneadayiiii Sadeceblog beni de o yönlendirmişti oraya geçen sene sonra aşılama yapmıştı ama ama tutmadı maalesef değiştirdim başka doktora gidiyorum şuan