Dm_1234 İyi geceler hanımlar yarım saattir belimin ağrısına kıvranıyorum ağrı pik durumda ağlıyorum sizidan ilk kez oluyor bu denli 29 haftaya girdim her hafta dönüşü illa bir güncelleme geliyor yaşayan var mi? Öneriniz nedir
Meltemm21 Dm_1234 aynı şekilde bel ağrısı ve şiddetli rahim ağrısı çekiyorum doktoruma sorduğumda bebek büyüdüğü için baskılıyor demişti ama korkuyorum erken doğum olur diye
Svdakdmr 27 haftalık olduk 1 haftadan beri sürekli şiddetli bel agrısı ve bununla beraber bacağım çekiliyormuş gibi oluyor yürüyemıyorum Galiba büyüdükçe zorluyor gibi 🤦♀️
Sukrcy Merhaba İdrar yolları enfeksiyonu yoksa normaldir benimde 29 haftalık 3. Gebeliğim yalancı sancılar erken başladı belimde zaten sürekli sdet sancısı hissediyorum :(
Dm_1234 Sukrcy idrar yolu enfeksiyonu yok baktı kanım düşmüş biraz vitamin değerler vs bakıldı magnezyum günlük ikiye çıkardı doktorum şimdi iyiyim artık çok şükür