Kızlar merhaba 30.haftama girdim bu zamana kadar hep haftasıyla uyumluydu hatta 1 hafta önden gidiyordu boy kilosu bu kontrolde 10 gün geriden geliyor dedi grip geçirmiştim bana bile koydu bebeğe mi koymasin çok yeyip icemedim ben ona bağladım doktorda 1 hafta ileri geri çok önemli değil 2-3 haftaya çıkarsa sorun dedi hastalığa bağlı olabilir mi geriden gelmesi sorun olur mu acaba