Suliss76 Sabah aşırı yürümek zorunda kaldım 36 küsür haftalık oldu bebeğiim bugün enteresan bir şekilde büyük tuvaletim geliyor nerdeyse yarım saat tuvalette kalıyorum çıkıyorum 5 dakika sonra tekrar karın ağrısı yaşıyorum şiddetli bir şekilde doğum belirtisi mi acaba ailem de hiç normal doğum ağrısı çeken yok
Mery6619 Suliss76 herkesde belirtiler farklı olur benim hafif bi bel karin ağrım vardı regli olacak gibi dra gittim 2cm acilmam varmis suyum yada nişanım gelmedi. Sizde duş alıp dinlenin eğer geçmezse mutlaka dra gidin
Ecemss16 Suliss76 benım arkdasımda dogurcagı hafta sık wc cıkıp duruyorum diyordu sonra birden suyu geldi felan
esolinaaaaa Suliss76 bildiğim kadarıyla sancı bu bir arkadaşım sancım oluyordu sanki büyük tuvaletin geliyormuş gibi falan diyordu
Mernana Suliss76 Sıcak bir duş alıp dinlenin uyumaya çalışın doğum sancısıysa asla uyutmaz zaten. Dinlenirken de düzenlimi sancınız ona bakabilirsiniz benim duş aldığım sırada bile sancım geliyordu düzenli olmasından anlamıştım. Herkeste belirti bir değil kimisinin önce suyu gelir kimisinin önce nişanı kimisinin sancısı. Takipte kalın 🥰😘
Hediyenuk37 Doğum belirtisi değil doğum öyle hemen çabuk baslamiyor ilk önce nişanın gelecek ardından düzensiz sancı sonra sancılar aralıksız olunca su gelmesi vs. Oluyor, ailede her ne kadar ağrı çekmeden doğum olsada sancısız olmuyor maalesef
Suliss76 Hediyenuk37 işte ben de anlayamadım yine karın ağrım başladı mesela Ailemde herkes suni sancı ile doğum yaptığı için pek anlayamıyorum yani en azından arayıp sorduğum insanlar Biz suni sancı ile doğum yaptık normal ağrı nedir bilmiyorum diyorlar
Suliss76 Mery6619 Gece saatlerinde Aynı şeyi tekrar yaşadım eşim daha var Senin doğumuna bir şey olmaz dedi
Mery6619 Suliss76 ben 35haftalikken doğum yaptım. Belkide yalancı sancıdır ama takip edin kendinizi eğer devam ediyorsa mutlaka gidin