Uztembusraomer Anneyimm sgk odemeleri genelde ayin 8ile 14arasinda gerceklesiyor oyle biliyorum muhtemelen onumuzdeki aya kalir
Anneyimm Uztembusraomer olabilir dogdu soylediniz, aradim sordum bir haftayi gecti basvuru yaoali deddim 15 gune bizim sisteme düşüyor tekrr arayip sorabioirsnz 1t gun sinra dediler
Mek Seresozge merhabalar sut parasiyla alakali bi sorum olcak ben bakurdan borcluyum adima is yerim var esim sgk li sut parasi alabilirmiyim bende
Adencanan Mek Doğum parasını çalışan anne de alır çalışmayan da eşinin sigortalı olması yeterli. Çalışan anneler iş görememezlik parası alır Doğum yaptıktan sonra 16 haftalık parasıdır. Toplu yatar bunu SGK öder.
Nznsmsk Ozge1008 eşimin ve benm sigortam yok süt ya da doğum ücreti alabilir miyim? Nasıl başvuru yapılıyor?
Adencanan Nznsmsk sigortanız yoksa almaZsınız diye biliyorum ama siz bi SGK yı arayıp doğru bilgi alın
Cemre2019 Benim bildiğim dogum olduktan sonra bebegin dogum kagıdıyla birlikte sgk'ya gidildiğinde 15 gün sonrasında süt parası yatırılıyor ptt hesaba.. 2011 de 105 tl idi.. 2014 de 135 tl idi suan ne kadar bilmiyorum ☺ merak da ediyorum acıkcası 😕😕