Yprkk Yolu yarıladık çok şükür🙏🏻. 19. Haftamızda hareketleri hissetmeye başladık 245 gr. Olmuştuk geçen hafta 22. Haftada da detaylı ultrasona giricez 🌸 sizde durumlar nasıl bu hafta🥰
Mlsaa99 Yprkk 23+3 teyiz en son oglumu 20 de gordugum 340 gramdi detayli ultrasonunu yaptirmistik simdi seker yuklemesi icin bekliyorum 25.haftada gidicem umarim fazla gec kalmam cok ozledim minigimi💞
Dddddddd Bizde 20 haftalık oldukkkk🙏 çarşamba günü detaylıya gideceğiz, bugün bebişimizin ayrı Bi enerjisi maşallah çok net hissediyorum hareketlerini😊
Mires Bende 20 haftalığım hafiften hissediyorum bebeğimin hareketleri çok şükür fakat karnım büyük değil yani pek hamile gibi değilde göbekli gibi duruyorum sizde nasıl karnınız büyükmü
Yprkk Mires 24 e kadar hissetmeme normal demişti doktorumuz. Ben de çok belirgin değil de seğirme gibi minik minik hissediyorum 🥰
Yprkk Mlsaa99 19 da gördük doktorumuz sağolsun en ufak ayrıntıya kadar baktı ölçümlerini de yaptı. 21. Haftada detaylıya giricez ellerini açıp kapıyordu minnak 🥰🙏🏻
Seymabalkara Yprkk 20+1′iz biz de. Ama hareketleri hâlâ net hissedemedim. Perşembe görücez inşallah miniğimi ❤️
meryinthemood Yprkk ben 20+4′üm bugün. Yarın detaylı ultrasona gireceğim bakalım doktor alırsa. 19. haftanın sonlarına doğru gittiğimde 320 gramdı bebiş. Hareketlerini bazen iyi hissediyorum bazen hiç hissetmediğim oluyor hatta endişelendiğim de oluyor🥹 yarın bakalım ne der doktorumuz🌸
Yprkk meryinthemood hareketleri 24. Haftaya kadar hissedememe normal sayılıyo demişti en son doktorum. Yani hissediyorsan da 1 gün hissetme 3 gün hissedememe yine normal kabul ediliyor. 🌸
meryinthemood Yprkk belki benle alakalıdır 50 kiloyken bile göbüşüm vardı 😁 ki şimdi kilo aldım bayağı 🥹 teşekkür ederim🌸🌸