Sevimlianne_adayi Kızlar bunları yapıp hamile kalan var mı varsa nerede yaptırdınız eski ebe olması lazımmış sanırım ben Eskişehir veya afyonda olabilir ya da faydasını gördüyseniz başka il de olan yazabilir mi?
likapaa53 Sevimlianne_adayi nerde var bilmiyorum ama annemin 2 yıl çocuğu olmamış belini çektirmişler o ay bana hamile kalmış☺️
Sevimlianne_adayi likapaa53 evet bel düşüklüğü ve kasık düşüklüğü de gebe kalmayı zorlaştırıyormuş o yüzden bende şansımı denicem ama bulamıyorum yaptıran varsa ulaşırsa çok sevinirim hangi il vs
halimeyyy Ben aksaraylıyım burda yapan bi ebe kadın var reglin 3. Gününden itibaren 3 gün çekiyor 2. Ay kalırsın diyor ve herkes de kdının dediği gibi hamile kalıyor bir kaç ay içinde
mucizem4423 halimeyyy bacım bu ablamız nerde benim de yumurtam çok az çıkıyor ama bunları yaptırmak istiyorum tüp bebek çok zor :(
mucizem4423 halimeyyy ay yazmışsın canım tamam çok teşekkür ederimmm hayırlısı kolaylıkla tez vakitte olsun inşallah bekleyen herkese nasip etsin rabbim bize de 🤲🏻🫶🏼
halimeyyy Sevimlianne_adayi sosyal medya kullanmıyorum ben buradan yardımcı olabilirim isterseniz .Ben de çektirdim belimi ve karnımı çömlek ile o ay bir de süt buharına oturdum sonraki ay tamamen kahverengi ama süt kesiği şeklinde adet oldum sanırım içimdeki bütün enfeksiyon gitti bu ay gene kaldım
halimeyyy mrserdogan12_ sosyal medya kullanmıyorum ben buradan yardımcı olabilirim isterseniz .Ben de çektirdim belimi ve karnımı çömlek ile o ay bir de süt buharına oturdum sonraki ay tamamen kahverengi ama süt kesiği şeklinde adet oldum sanırım içimdeki bütün enfeksiyon gitti bu ay gene kaldım
halimeyyy mucizem4423 Ben aksaraylıyım Gülağaç İleçsine bağlı Demirci kasabasında kimse sorsanız söyler Reglin 3. Günü 3 gün boyunca bel ve göbek çekiyor
halimeyyy mrserdogan12_ hayır sadece masaj yapar gibi düşün çömleği karnında ve belinde gezdiriyor hiç acı yok
halimeyyy mucizem4423 3 gün arka arkaya gelme durumunuz varsa gelmelisiniz Aksaray merkeze 20 dk uzaklıkta 3 gün merkezde bir yerde de kalabilirsiniz ama regl ola ve 3 gün gelme zorunluluğu var işlemin
Minnosannee mucizem4423 merhaba ben hesap değiştirdim postu sonradan gördüm halimeyy olan kişi benim eve kaşık ve bel çektirdim o zaman işlemden öteki ay gebe kaldım şu an 29 haftalığım
mucizem4423 Minnosannee aaaa canım benim maşallah çok sevindim yok ben etrafta birini bulamadım benim kaldı öyle tüp bebek tedavisi gördüm yani o da olmadı sağ Salim kucağına sağlıkla kolaylıkla al inşallah çok sevindim 😍
Sena1359 Minnosannee canım valla bende 2 gündür kuyruk sokumu ve belimi çektiriyorum inşallah faydası olur