Kızlar gebeliğimin 5. Ayında da göğsümden sıvı gelmişti herkes normal demişti o gün bugündür yoktu bugün sabahtan beri ufak ufak adet ağrısı gibi sancım oluyor ve birden bire iki göğsüm acımaya başladı ve sıvı geldi doğumum yakın mı demek oluyor bu acaba bilgisi olan yazsın lütfennnnn