seda_ay Kızlar kimyasal sonrası regl için hangi tarihi baz alicam kimyasal kanamam başladığı zamanımı bittiği zamanımı yani şuan ikinci kanamam oldu adetmi görüyorum kimyasal devamı anlayamadım yardimci olurmusunuz
seda_ay 2312345467 3 ağustosta başladı 15 ağustosta bitti sonra bir hafta durdu 21 ağustosta basladi şuan hala devam ediyor
2312345467 seda_ay bende kimyasal gebelik geçirdim doktor adet gördüğünü düşün dedi kimyasalı hamilelikten saymadigini söyledi ben ilk kanama başladığında ilk gün kabul ettim
2312345467 Geçen yıl 29 Mayıs’ta kanamam başlamıştı 1 hafta sürdü kanamam sonraki adetim 27 Haziran’da oldu adetim biraz gecikmisti ama sonra düzene girdi hemen
seda_ay 2312345467 benimki şuan nasıl sizce adetmi anlamıyorum bittikten bir hafta sonra adetmi görülür
2312345467 seda_ay olabilir kendi deneyimimi söyledim size çok takmayın zaten hamile kalmadan hemen eski düzenine girecek dediğim gibi doktor adet gördüğünü farzet dedi zaten kanama bittikten 30 gün sonra adet oldum ondan sonra günüm şaşmadi