Kayraninannesiii ayın 22 sıne gün almıstım ama 21 I gece sancım baslası gece gittim aclıgımda uyuduğu ıcın sabah aldılar ama kötüydü genel olarak çalışanları ıyıydı genelde arada kötülerıde vardı tabı şans meselesı bebek doğduktan sonra 1.5 saat daha sürdü sureklı bastırma cekıstırme vs çok kötüydü artık dayanamadım bıttıkkten sonra sureklı tıtredım büyük bı alana alındım orda karına bastırma yapıldı ama çok kötüydü dayanamadım sonra bebegı verdıler emzirdim 1 saat kadar sonra odaya alındım odada da karnıma bastırdılar artık hıc dayanamadım gözüm korktu çok kötüydü sonra 6 saat sonra gıyındım yürüdüm akşam saatlerınee omzuma agrı gırdı yıne aynı sekılde duramadım iğne ile sakinleştim sonrası yavaş yavaş toparladım şimdi çok yürüsem dıkısım agrıyor bırde baş ağrısı var sürekli