archt cLearQueen Merhaba nasılsınız ? bende aynı durumdayım siz de durumlar nasıl acaba ? Doğum yaptınız mı? Myomda büyüme var mı? Teşekkürler
cLearQueen 26Seyma26 bebege zarari yok agrim da ilk baslarda vardı artık yok. Ya da ben alıştım. Yakın arkadasımın 3 myomu vardı en buyugu cocugun kafası kadar hatta bebek o 3 myomun arasına yerlesmisti. 36 hafta dogum yapti bebegi cok sagliklı 3 yaşına bascak hatta.
armi01 Birinci bebeğimde doğumda kesfedildi normal baslamıstı doğum ama surpriz myom rahim ağzını tutuyormus yapışık 6 cm boyutunda açılma olmayınca mecbur sezeryan oldu
Zambak-12 cLearQueen ben de bugün öğrendım kese görmeye gittiğimde doktor erken olduğu ıcın keseyi degıl myomları gördü 3 tane varmış 2 si küçük 1 tanesı 5 cm haftaya tekrar gel dedi ne yapacağımı şaşırdım hiç bir myom belirtisi de görmedim gebe kalana kadar
archt bengu_10 sizin demi rahim ağzında. geçmiş olsun. Rabbim sağlıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin.