Kizlar selam bugun tam 39 haftayim aksam 6 da sumuksu jole gibi kanli akintim geldi nisan sanirim suan saat 23:00 hala kanama seklinde geliyor sancım yok cok hafif kasiklarim adet agrisi gibi nadir bebek hareket ettikce oluyor . Acaba sancilarimi beklesemmi hastaneye gitsemmi bilemedim sancilarimi hep evde cekmek istemisimdir . Ama bebegimi tehlikeye atmak istemiyorum her dogum farkli , sıcak bir dus alip hastaneye gidiyim diye dusunuyorum sorum su nisani gelenler 1 keredemi geldi yoksa bir kac saate minik minik geldi ? Heycan yaptim biraz uzun oldu fikirlerinize acıgım