Bugünü saymayalım artık bitti sayılır son 3…
Evde de 23 aylık bir kızım var bekleyecek.
Bi yandan heyecanlı ve mutluyum, kavuşacağımız için oğlumla.
Bi yandan stresli ve duygusalım, bırakacağım için kızımı…
Sonrasını hiç düşünemiyorum bile zaten bakalım başımıza neler gelecek🥲 Allah hepimizin yardımcısı olsun🤲🏻♥️