548154 şuan benimde ikili testinde bir sonucum yüksek çıktı özele gitmiştik sonucu göstermeye doktor Eskişehir Osmangazi üniversitesi tıp fakültesinde fetal DNA yaptır dedi hitrim ama doktor yoktu bidaha gidemedik doktor ücreti oluyor 400 kusur dediler ama kan için ücret söylemediler orada yaptırabilirsin ama herhangi bir radyasyon felan almadıysanız bide ailenizde rahatsızlık yoksa bence içinizi rahat tutun yaptırmayın bir sıkıntı çıkmaz Allah’ın izniyle ben planlı gebelik olmadığı için radyasyon aldım 1 gün de 3 yerimden o yüzden yaptırmak istedim o mu etki etti diye yoksa içim rahat olurdu yani dedikleri gibi %100 değil sonuç dua edin inşallah bir sknti cikmaz