Bugün ikili tarama testimin sonucunu aldım doktor biraz riskli gördüm dedi ama baska bilgi vermedi ben o an dondum zaten bisey soramadım fetal dna dan ve amniyosentezden bahsetti istersen yaptırabilirsin diye ne olur ne olmaz 3lü tarama icin kan almak istedi tamam dedim çıktım elimde kağıdım var bana nasıl yükliceğimi anlatırmısınız anlayan birisi görür belki ne kadarlık bir risk bilmek istiyorum😐🙁