Rojdakahraman 21 haftalık olduk 3 hamilelik her kontrolde uyuyor yumruk şeklinde kapalı vaziyette 2 kızımda böyle değildi hep hareket halindelerdi yarın kontrolüm var çikolata yiyip gidiyorum ama yok hala uyuyor ne yapim bu sefer uyansın kızlar yardım 😂😂
turkan403 Rojdakahraman vişne suyu ictnz mu üç sürpriz Bebek derler bnm öyle oldu iki kizim var benimde 10+6da bize kız dedi doktor 🤦🤭🤣
Mine1973 Rojdakahraman detaylı olmadınız mı benimde 20.haftaya kadar belli değildi detaylı ultrason da belli oluyor bebek büyüdüğü için
Gamze_gamze Rojdakahraman bool su iç çikolata filan hikaye en çok su içince zıplıyorlar. 😁 muhtemelen kızdır göstermiyorsa
Opheliaxxx Kubosss00 mutlaka yaz yanılmışlığım çok azdır ama yarın hiç süpriz olmasın nubunu çok net gördüm hiç şüphesiz kız yani 🥰
Kubosss00 Opheliaxxx ah canım vallahi mutlu ettin gece gece teşekkür ediyorumm çok bi oğlum var kız çok istiyorum umarım öyledir de 😍 mutlaka yazıcam 💋💕
Opheliaxxx Kubosss00 çok sevindim vallahi sizin adınıza benim de oğlum var ikinciyi ileride düşünüğümüzde bir kızım olmasını çok isterm ben de. Bana dua edin olur muuu 😍 size şimdiden hayırlı olsun 😇💕
Kubosss00 Opheliaxxx Gönlünden geçen ne ise onunla karşılaşırsın inşallah canım çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin içindeee😘😘😘
Opheliaxxx Kubosss00 hayırlısı olsun hakkınızı helal edin yanlış tahmin etmişim 😢 sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah 🥰
obendegilim @Kubosss00 @Opheliaxxx sizce bizimkinin cinsiyeti nedirr [https://mutluresim.com/images/2024/08/28/zTvEuu.jpeg](https://)