Ecemmer gelişimi çok önde olan bebekler için doğum beklenmiyormuş 3 hafta önde olmasına kadar normal sayılıyor bu üstüne çıkarsa sezeryanla alınıyormuş benimki hem kilo bakımından hem gelişim bakımından önde. bende başka doktora gitmeyi düşündüm ama yaşadığım şehirde 2 tane hastane var sadece ve malesef hepsi direk sezeryana yönlendiriyor eşimin mesleği gereği başka biyere gidip doğumda yapamıyorum.