HmerveK Birumuttur_yasamak Hayır canım nasıl yapmıyorlar. Doktorum hamile kalırsan da doğumda alırız demişti. Prosedürleri mi farklı anlamadım. Bu kadın doğumcuları anlamıyorum. Herkesin yorumu farklı😅
Birumuttur_yasamak HmerveK evet kesinlikle bence de doktordan doktora değişiyor. Hakkımızda hayırlısı olsun
Bimuallime4 tugces95 aynen öyle korkulacak bir şey değil zaten . Endişe etmeyin . Sadece büyüdükçe hamile kalmayı zorlaştırıyor . Tabi yerine göre değişiyor yine . Bir tane daha çocuk istiyorsanız miyom büyümeden yapmakta fayda var .
tugces95 Bimuallime4 Şuan açıkcası düşünmüyorum ikinciyi, İlkini bi sağlıkla kucağımıza alalım da gerisi nasip kısmet 😂