Kızlar benim bu ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimde bebeğin gelişimi durduğu için erken haftada kürtaj oldum. Bu gebeliğimde ise diğerinden çok farklı şeyler yaşıyorum. Çok halsizim, salyalanmam var, mide bulantım var. Sizin başınıza geldi mi? Acaba diğeri sağlıklı ilerlemiyordu diye mi pek belirtim yoktu