Ben kullanıyorum çok memnunum Eşim restaurant işletirken almış. Sonrasında eve aldık. Tanıtımı çok az yapılan bir ürün. İnsanın hayatını kolaylaştırıyor. Kek yapamazdım ben bi türlü tutmazdı şimdi her gittiğim misafirliğe kek götürüyorum hazır gibi muhteşem oluyor. Yüzlerce tarif ve hepsi şahane. Çiğ köftesi süper oluyor sadece onu bende yiyen bütün ailem birer tane aldı. Onlar dört aldı bi tane hediye ettiler. Şimdi biber salçası yapıyoruz çok zahmetsiz tek bulaşıkla kışlık salça yapıyorum. Misafir geldiğinde her türlü meze tatlı çorba profesyonel mutfaktan çıkmış gibi çıkıyor 🤍 kesinlikle tavsiye ederim. Bebeğim içinde tarifleri var kullanacağım yakında inşallah 🙏