Cansuuuh Kızlar hıçkırığını hissediyorum kalp atımı gibi pıt pıt çok sık olmaya başladı son zamanlarda ama normal midir ?
melekmi22 Cansuuuh normal canım benim bebiş de surekki hickirirdi bi başlardı dakikalarca sürerdi rahat 15 dk sürdüğü falan oldu doğdu yine aynı 😅😅