Kızlar 31+3 günlük olduk cuma günü kontrolüm vardı doktorum eylülün 10 15 arasında gelmemi doğumla ilgili konuşacağını söyledi ama özellikle aç gelmemi istedi sebebi nedir sizce aç gitmemi istemesiniz bir tahlil veya testmi uygulanıyor bilgisi olan ?