Merhaba kızlar. tansiyon sebebiyle doktor yarın gel alalım dedi bir anda neye uğradığımı şaşırdım. Kendimi normal doğuma hazırlıyordum. Yarın kızımla kavuşacağıma inanamıyorum. Çok da şaşkınım hala. Bana dua edin 🙏 Bir de süt gelmesi için önersi olan var mı acaba. Göğüs pompası almıştım giyilebilir. Onunla masaj yapsam bi etkisi olur mu acaba