eylulus iremsevinc benim bebis de 1 hafta onden gidiyordu ekimin 2.haftasi dedi doktor daha yika utule hastane cantasi falan hazirlamadim erken dogum riski gorunmuyordu ama eylule girdigimizde hallederim artik diye dusunuyorum hala biraz eksiklerimiz var ozellikle kendime hicbir sey almadim🥲 onu da siparis edecegim umarim emzirme urunleri ve pijama vs duruyor oylece
iremsevinc eylulus benimde kendi eksiklerim anca bitti ben 28.haftada yaptım vücudumu bildiğim için bu haftalar asla kaldıramazdım sırt bel ağrılarım çok oluyor ☺
eylulus iremsevinc Cok sukur hala idare edebiliyorum ama yavastan bi agirlascak gibiyim oyle bi hissiyat geldi😂
GizemSevilir iremsevinc ay keşke bende bitirseydim hepsini son zamana bıraktım şimdi çok pişmanım ama yapcak bsey yok öyle böyle yapıcam mecbur 🤗
miyopmom iremsevinc bilemiyorum ki inan 🥰ama bana geride felanda demedi ben ekranda gordum Olcum yaparken hayirlisi bakalim🥰
iremsevinc miyopmom bende hemşiresine sölerken duyuyorum canm kendim sordum ama kilosu falan her şeyi iyimiş şükür ☺
yigitmom_ iremsevinc 31+3′ten selamlar 😍 29+4′te yüksek tansiyon ve kasilmalardan dolayı acile giriş yapmıştım muayene sırasında tansiyonum düşünce nsty’e bağlandim ve sancılarım çıkınca 1 gece yatışım yapıldı. 16. Haftadan itibaren tansiyon eser miktarda yükselip duruyor.Doğumu doktoruma sorduğumda tansiyonun sıkıntıya girer ise her an alabilirim diyor 🥺 Ayağı kalkamiyorum aşırı kasilmam oluyor ancak uzaninca geçiyor
iremsevinc yigitmom_ çok zorlama kendini canım az kaldı sabret sağ salim vaktinde alırsın inşallah kucagına ☺
Dilek0638 iremsevinc sağ Salim kavuşalım inşallah biz de 31+2 olduk 2. Gebelik olunca çoğu şey hazır oluyor
yagmula 33+4 ten selamlar. Uykusuzluk, baş dönmesi ve ağrılar dışında iyiyim sanırım 😄 geçen hafta gittik 2 kg 300 gr dedi biraz iri bir kızım var sanırım bir hafta önde demişti 😄 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🌸
Merve35- iremsevinc 33+1 deyim bende hastane çantası hazır sayılır ufak tefek eksikler var sadece sağa ve sola yatmaktan usandim kramplarda çok can yakmaya başladı az kaldı sabır diyelim
Miskinim iremsevinc 33+2 bize henüz gün verilmedi vermiş doktorunuz günü. Kilomuz 1 hafta önce 2100 gr dı. Sağlıkla gelsinler
iremsevinc Miskinim dün öylesine sordum ne zaman alırsınız diye direk verdi tarih bakalım süpriz yapıp erken gelmezse ☺