Tubi2929 Ayse-2023 ben sancılanmaya başladıktan sonra gelmişti herkesin doğumu farklı diye biliyorum nişanı gelip bir hafta sonra doğum yapan da var. Ben sabah sancılanmaya başlamıştım o akşam geldi nişanım sonra kanamam başladı zaten doğum oldu o gece
Slnalp123 Benim ilk bebeğimde gelmedi açılma bile yoktu suni sancı ve rahim açıcıyla 40+2de doğum yaptım. Şuan çift yumurta ikizlerine hamileyim 34+4teyim 32+3te nişanım geldi hala bekliyorum.
Ayse-2023 Slnalp123 benimde ilk gebeliğim hiç belirtim yok henüz ara ara adet sancısı gelip hemen gidiyo sadece