Güzel anneler lütfen yardımcı olun, 2 haftadır geçmeyen bir alerji ile başbaşayım ve kesinlikle geçmiyor.
22 haftalık gebeyim, burnum, gözüm, damağım kaşınıyor, hapşırıyorum. Gözlerim acıyor artık, göz altlarim halka oldu resmen kızardı.
Hamilelik sürecimden önce de oluyodum mevsim geçişlerinde ama ilaç kullanıp 3-4 güne iyileşiyordum. Şimdi ilaç içemiyorum hamilelikte etkiliyor.
Daha önce geçiren var mı böyle, nasıl geçer akıl verir misinizzz?