Bebekbekliyorum sırf bu konuya cevap yazabilmek için üye oldum 😊canım malesef ben bu sorunu 25.haftada yaşamaya başladım ve şuan 36. Haftadayım bnde sen gibiydim kabuk oluyor temizliyorum kanıyordu sonra işler degişti o kabuk büyüdü bir şişlik halini aldı her gebede oluyor diye umursamadık ta ki gece kuruyup nefes almakta zorlanmaya başladım. Sonra KBB gittik ve kanayan yerin polibi diye birşey oluşmuş ve benimki çok büyümüş burnumun içini kapladı şimdi doğumdan sonra ameliyat olmak zorundayım tavsiyem bir kbbye gözüküyor korkutmak istemem ama ben gibide olmasın kimse çok zor uyumak yemek yemek zorlaşıyor tıkalı olunca