Kızlar 36+5 deyim sürekli karnım ağrıyor ara ara ishal oluyor. Sancı mı geldi diyorum ama gaz sancısı gibi. Doktora en son gittiğimde ishal sorunum var demiştim o da 3 ten fazla gitmiyorsan lavaboya sorun yok demişti. Ama sürekli gaz sancısı var özellikle bu hafta. Normal mi sizce benim gibi olan var mı ?