Ceku92 Kızlar doktorum bugün 11 Eylül’e gün verdi, tarih belli olunca beni bir heyecan bastı ya🙃 Var mı benimle aynı gün doğum yapacak olan, gelin sarılalımm😂
Mercimekannesi45 Ceku92 ben Çarşamba günü alacağım günümü 16ve 20 Eylül arası birgün senin hissettiğini hissediyorum çok fazla heyecan ve korku var
Aaleyna36 Mercimekannesi45 bende salı günü tarih almaya gideceğim 14 eylülden sonraki günlerin birinde olacak doğum inşallah
Sm135 Ceku92 ay banaca geçen sene 11 Eylül demişti doktorum ben 4 eylülde kontrole gitmiştim. Kızım 5 eylülde geldi benim için daha iyi oldu çünkü çok stres olurdum beklerken 🫠
Ceku92 Sm135 yaa gerçekten mi🫠 benim de 3 Eylül’de randevum var bakalım ama nstde sancı çıkmadı daha önce bakalım o zaman ne olacak 🙄 ay ya erken gelirsee🥹
Sm135 Ceku92 benimde çıkmamıştı 🥹 ama doktor kontrolümün üstünden 24 saat geçmeden suyum geldi ve sancılanmıştım🥹