Bende 2 düşük yaptım, şuan 11 haftalık hamileyim, oksapar 4000 lik günde 1 defa kullanıyorum. Doktor yürüyüş yapman lazım dedi ama ayakta durunca midem bulanıyor çok rahatsız oluyorum dedim. O zaman ev içinde çok hareketsiz kalma arada sırada ev için de gez dedi.