Aysgl_58 Uygulamalara göre 5 hafta 4 günlük gebeyim. Bugün doktor kontrolüm vardı kese ve bebek gözüküyor fakat kalp atışı dinlenmedi. Bu haftalarda normal mi ya da sizler kaç haftalıkken kalp atışını dinlediniz?
Kzncbsra Aysgl_58 normal canim bende o haftada gitmistim duyamamiatim 6 haftalikken duymustum daha cok kucuk duymak icin
Aysgl_58 Lagertha46 ben de böyle düşündüm. Ki bebek karın üstünden yapılan ultrasonda belli belirsiz gözüktü. Alttan muayene ile tam gözüktü. Haftaya tekrardan gelmem gerektiğini söyledi. İki adet de ilaç verdi progesteron ve decavit pronatal. Umarım bi sorun yaşamam