Diyoler Bugün bebeğimin cinsiyetini öğrendim kendisi erkek 😂 Deniz koymayı düşünüyorum. Unisex biliyorum fakat ben denizi cok severim deniz görünce cok mutlu olurum sakinleşirim bana cok güzel seyler anımsattıgı icin deniz olsun istiyorum. Aile büyükleri biraz burun kıvırıyo sinir oluyorum. Siz ne dersiniz ?
Xxxxci Diyoler anne olarak sizin istediğiniz içinize sinen hangi isimse o önemli olan 🙏 ama ben olsam bende deniz koymazdım sanırım 🥲 yada yanına bir isim daha koyardım 😕
548154 Diyoler Aaa bende bugün erkek olduğunu öğrendim deniz bence güzel bi isim kimseyi önemsemeyin🙂
Srp53 Diyoler niye kıvırıyorlar yeniden doğurup istediği isimleri koyabilirler kendi çocuklarına :) ne istiyorsanız onu yapın.
Diyoler Srp53 tabii ki istediğimi yapıcam da sinirleniyorum işte bi de sivri bi tipimdir yapan da eşimin babası bakalım yüzyüze gelince de devam edicek konusmaya.. bakalım umarım benim şalterimi attırmaz 😂🙈
Nananan Srp53 bir ara kaynanam sürekli çocuk doğur çocuk doğur diye bana ve eltime baskı yapıyordu bizde o zmn düşünmüyorduk eltim eşi ve sağlık sorununa nedeniyle bende keyfi istemiyordum ama kayınvalidem hergun baskı hergun baskı o baskılar yüzünden eltim her gün kocasından dayak yiyordu kadın haklı olarak sağlık sorunu vardı istemiyordu kocası da hem tedavi ettirmiyordu bende çocuk istiyordu utanmadan Allahtab benim kocam öyle ailesinin Lafına bakan biri değil neyss bende en son kaynanama dedim ki valla ben istemiyorum çok istiyorsan doğur bir tane daha dedim 😂benim rahmim yok dedi kadın birde karnına vurdu 😂😂😂😂(12) çocuğu var 😂
Srp53 Diyoler attırırsa atın çocuk sizin kimsenin nazıyla niyazıyla uğraşamazsınız. Kayınpederlerin de böyle afta tafra yapmasına ayar oluyorum. Erkek adamsın ayıp bir şey.
58Vildan Ya bende Güneş ismini çok isterdim ama herkesin dediğiniz gibi bir lafı var Tahir hoşuma gidiyor o ne 🤣 heralde herkesin tek sevdiği mert oldu biz niye karnımızda 9 ay büyüttüğümüz bebenin adını koyarken çekiniyoruz anlamıyorum
Diyoler 58Vildan yok ya ne cekinicem her yere deniz yazıcam normalde sevmem öyle seyleri ama kapı süsleri zıbınlar falan ona giderken deniz yazılı seyler giydircem 😂 sadece üstüne vazife olmayan seylere burun sokuldugu icin cok sinirleniyorum 😂
Srp53 Nananan dayak mı atıyordu ne kadar iğrenç bir durum ya Allah hidayet versin. 12 tane damızlık inek gibi kullanılmış kaynananız. Olsaymış yine doğururmuş herhalde sanki meziyet çocuk doğurmak.
Nananan Srp53 evt kadın sağlık sorununa vardı o yüzden istemiyordu birde üç tane çocuğu olduğu halde kaynanam alttan veriyor ateşi senin karın niye çocuk doğurmuyor diye oda akşam geliyor eve surat bir karış sen beni zurriyetsiz bıraktık diye kadını dövüyordu bir süre onların evinde kalmıştım garibim eltim on ao kadar üzülmüştüm ki ama bal kadın şuan tedavi oldu çocuk düşünüyor şuan
aylserk Diyoler Deniz💕 oğlumun adı. Ünisex evet ama bence erkeğe daha çok yakışıyor çok naif bir isim oğlum şimdi 6 yaşında. İkinciye hamleyim o da erkek Deniz’e uysun diye Toprak koyacam Allah nasip ederse. Toplum baskısına maruz kalmayın bence. Herkes her konuda fikir sahibi maalesef🥰
Srp53 Nananan çocuk mu düşünüyor bir de o adamdan🤦♀️tövbeler olsun. Alıp çocuklarını da gitseydi babasının evine ayol. Evlerdn Irak.
Nananan Srp53 bir çaresi olsa giderdi kadın çaresiz olduğu için gidemiyor eşiyle arası iyi olsun diye de çocuk düşünüyor inşallah kocasının aklı başına gelir de o kadını kaybetmez
Emel_11 Diyoler hangi ismi koymak istiyorsanız onu koyun eminim ki en iyi kararı da siz vereceksiniz,aile büyükleri de kendisi doğurup o zahmeti çekip isim versin,ben hiç birini takmam kızımın ismi ile çok dalga geçildi umurumda mı asla:)
Srp53 Nananan Allah o adamın kalbine hidayet versin gerçi armut dibine düşecekti tabii ki Annesi ne ki kendi olsun. Umarım eşiniz bu dağdan inmelere benzeyip de sizi şaşırtmaz hiçbir zaman. Kusura bakmayın bu şekilde konuştuğum için de.