seyma0661 Karataş hastanesi İrem hoca’ya gidiyorum çarşamba günü doğumum var 🥰 muayene ücreti şu an 965 tl , muayene uygun ama tahlil fiyatları biraz yüksek , Nst mesela 850 tl. Ben hastanenin ebelerine , anestezi ekibine baya güveniyorum araştırdım. Temiz bir hastane. Doktor olarak herkesin beklentisi farklı oluyor benim doktorumla anlaşamayanda vardır ama ben memnunum çok güveniyorum. Doğım ücreti doğum yapacağınız aya göre değişiyor o yüzden pek bir bilgim yok ben Ocak ayında sabitlemiştim fiyatı 25 bin tl idi. Şu an yakınlarda doğuracaklar için 50-55 falandır diye tahmin ediyorum