Nida13 bebekle ilgili geçici bi durum yaşadık zaten dediği gibi gecti ama o an bana açıklama yapamadı ve ben kafayı yedim bide erken Doğum için ilaç başladık ama diğer doktor bıraktırdı ve yok öyle bişey dedi ama bana sorarsan çok iyi bi doktor sadece önlem almayı seviyor hasssas davranıyor her konuda