Prmdkanneee Kızlar bebek hareketi mi yoksa ağrı mı böyle karnımda garip bir şeyler var ama tarif edemiyorum hareket midir nasıl ayırt ettiniz
Feniks Prmdkanneee bende 18.haftada fark ettim aynen senin dediğin gibiydi o zaman anlamıyordum ama şu an anlıyorum ki o bebekmiş 🥹
Gamzecabuk Ben 17. Hafta da hissettim ama ağrı gibi değildi sanki kalp atışı gibi idi kıpırdama gibi idi.
Prmdkanneee Gamzecabuk yaa bazen pıtpıt hissediyorum geceleri de böyle sancı gibi gerilme gibi bir şeyler hissediyorum da acaba o mu dedim