Merhabalar minnoş anne adayları ikinci gebeliğim 32 haftalık, ilk doğumum normal doğumdu ancak ikinci gebeliğimde plesantanın aşağıda olduğu söyledi doktor . Birkaç hafta daha bekleyip yukarı çıkmazsa sezeryan olacağımı söyledi yurt dışında yaşıyorum sezeryan çok zor durumda olmadı sürece yapmıyorlar sizlere sorum şu normal doğumu biliyorum nasıl bi süreç olduğunu hem normal doğum yapmış hemde sezeryan yapmış annelere soruyorum hangisi daha hafif ve az ağrılı geçiyor 😢