Kızlar merhabalar
3 tane çikolata kistim vardı bugün kontrole gittim ve maalesef biri 8 cm biri 5 cm diğeri de 4.5 cm olmuş doktor artık ameliyat olman lazım dedi yarın olacağım doktor ve tarih netleşecek İzmir de yaşıyorum bu arada . Bu operasyonu olan , olup da doktor tavsiyesinde bulunacak olan varsa çok sevinirim 🌸