bilgeeS yani normal şartlarda ağda yaptırdıktan 2-3 hafta sonrasında anca çıkmaya başlıyor 2 hafta desek 39 olursunuz 3 desek 40 bence hiç beklemeden yaptırın yani doğumunuz 40dan sonra bile olsa çok kısa olucaktır ya bu arada yeniden gidersiniz ağdaya yada direk doğuma ama 37den sonra belli olmuyor bebeğin ne zaman geliceydi bekliyim biraz daha dersiniz o arada doğum başlarsa siz rahatsız olursunuz yoksa gerçekten çok uzun olmadığı sürece kıllar doktorların umurunda değil pek