nisanuryilmaz Bende ilk gebelikte bebek vardi,ama kanama ile düsük olmustu.
Kürtajdan yarim saat önce düsürdüm,cok kötüydü.
Sana iyi gelen seyleri yap,hazir oldugunuzda yeniden çocuk istediginizde ve en önemlisi hazir oldugunda planlayin canim
Çok zor bir süreç ama geçiyor
Bos gebelik gecirsende sonrasinda bos olacak diye bir sey yok❤️İcıni ferah tut