Fatoss994 asla anestezi alma normal muayeneden hiç bir farkı yok. Anestezi çok çok küçük olsa da başarı şansını düşürebiliyor dedi benim doktorum. Normal muayenede bile kasılan ben gözümü karartıp girdim. Sadece spekulum takılırken anlık bir acı oluyor ama asla dayanılmaz değil 5 dk sürdü ve gerçekten çok güzel bir an embriyonun rahime yerleştirilmesini izlemek. Odaya geçince eşim şaşırdı bitti mi falan dedi o da anlamadı nasıl olduğunu kısacık ve çok güzel bir an 😍